Onko sinulle hyvä idea syödä isompi ryöstö?

Onko sinulle hyvä idea syödä isompi ryöstö?

Tee itsestäsi pyöristetympi omalla tavallasi

Mitä tulee suurempaan telakointiin, useimmat meistä pyrkivät kyykyssä ja juoksemaan. Silti, jos haluat normaalia reboundia, lujuutta ja isompaa pakaraa, tämä on paljon kalliimpaa kuin vakavien pakaraharjoitusten tekeminen.

Tee itsestäsi pyöristetympi omalla tavallasi

Ehdollisen ja lujan takapinnan saavuttamiseksi on todellakin kiinnitettävä huomiota myös ruokailutottumusten tarkkailuun ja sisällytettävä superruokia, jotka voivat tuottaa pakaraa. Siksi matkallasi todellakin kamppailemaan Kim Kardashianin tuotteiden kanssa olemme listanneet joitain ruokia, jotka auttavat lisäämään ohuita lihaksia ja rasvaa lonkassa.

Pellavansiemenet

Jos sinun on laajennettava savesi kokoa, ensimmäinen vaihe on nollata elintarvikkeet. Pellavansiemenet sisältävät proteiinia, joten proteiini soveltuu erittäin hyvin ruokavalion laajentamiseen, joten se sopii hyvin ruokavalion laajentamiseen.

Lisäksi pellavansiemenet sisältävät myös tyydyttymättömiä omega-3-rasvoja, ravinteita B, fosforia ja magnesiumia, mikä tekee siitä ihanteellisen ihanteellisten rasvojen lähteen. Voit lisätä yhden tai kaksi teelusikallista pellavansiemeniä tavalliseen lasipirtelöösi tai proteiinipirtelösi.

kananmuna

Näiden lonkan lihasten luomiseksi, vaikka nämä lonkan lihakset voivat toimia normaalisti, sinun on lisättävä päivittäiseen aikatauluusi keskikokoinen muna. Koko muna sisältää noin 6 grammaa proteiinia, mikä voi parantaa selkääsi. Munat kasataan myös seleenillä, riboflaviinilla, ravinteella B12 ja fosforilla lihasten rakentamiseksi.

Leguminosae

Kuka tiesi, että vanhanaikaiset märät pavut ja linssit voivat auttaa sinua saavuttamaan suuremman ilmeen? Todellakin, luit sen oikein. Vihannekset (mukaan lukien linssit, pavut, herneet ja maapähkinät) puristavat proteiinilla, mikä auttaa vahvistamaan lihastesi fuusiotoimenpiteitä. Kupin vihannesten laskeminen päivittäisessä ruokavaliossa voi auttaa vasikan lihaksia kehittymään. Ne ovat myös kunnollinen magnesiumin lähde ja liittyvät elinvoiman luomiseen.

kurpitsansiemenet

Kurpitsansiemenet ovat runsasta lähdevettä, jossa on runsaasti solunparannusaineita, magnesiumia, sinkkiä ja tyydyttymättömiä rasvoja, jotka ovat erinomaisia ​​tuotteiden valmistukseen. Näiden taivaan siementen 28 gramman (noin neljäsosa kupin) proteiinipitoisuus on noin 8,5 grammaa. Tällä tavalla, jos haluat laajentaa perustaasi, suosittelemme, että sisällytät nämä ravitsemukselliset siemenet päivittäiseen ruokavalioon.

Kananrinta

Ei ole epäilystäkään siitä, että kana on paras vähärasvaisen proteiinin jälkeläinen. Paras osa? Se on erittäin joustava ruoka, joten haluatko kulhon kanakeittoa tai sinun täytyy syödä se grillatussa muodossa, se voidaan keittää hyvin ilman ongelmia. Jos sinun on rakennettava suurempia, kovempia pakaroita, sisälly kananrinta päivittäiseen ruokavalioon.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *