Blue Sky maanantai: 7 vinkkiä viikon alkuun tyylikkäästi

Blue Sky maanantai: 7 vinkkiä viikon alkuun tyylikkäästi

Jokainen sunnuntai-ilta on sama asia. Haluat tietää, miksi viikonloppu kuluu niin nopeasti, mutta ajattelet vain yhtä asiaa: pitkä viikko ja paljon työtä odottavat sinua … Lyhyesti sanottuna alat tuntea ensimmäisenä maanantaina masennuksena. Vaikutus. Mutta sitä on mahdollista muuttaa. Ehdotuksemme ja oikeiden ideoiden avulla voit aloittaa uuden viikon positiivisella asenteella. Näet, että maanantai on toinen päivä!

1.  Aloita maanantaiaamun suunnittelu perjantai-iltapäivästä

Tänään on maanantaiaamu. Täällä, istut työpöydän ääressä, ja tällä viikolla on jo käsiteltävä suuri määrä kiireellisiä asiakirjoja … vain sen katsominen pettää sinut. Hyvä ratkaisu: Aloita maanantaina tehtävien suunnittelu perjantai-iltapäivällä! miten olisi? ‘Mitä muuta? Valmista tehtäväluettelo ja määritä nämä tehtävät tiettyyn viikonpäivään. Huomaat nopeasti, että järjestäytyminen tekee maanantaistasi miellyttävämmän.

2. Tunnista ongelma ja etsi ratkaisu

Oletteko yksi niistä ihmisistä, joilla on aina paha tuulella sunnuntai-iltana, koska ajattelet jo herätyskelloa herättämään sinut seuraavana aamuna? Ollakseni rehellinen: kyse on mielialasta! Mieti, miksi vihaat maanantai ja yritä löytää ratkaisu. Lue hyvä kirja, soita ystävillesi, mietiskele tai listaa asioita, joita haluat kiittää. Keskity uudelleen olennaiseen, erityisesti positiiviseen!

3. Valmista lounas sunnuntaina

Ruoanlaitto on erittäin helppoa. On odotettavissa, että jopa kaikkien aterioiden valmistaminen viikoksi voi olla hyvä tapa viettää sunnuntai-ilta. Tämä säästää aikaa työpäivän aikana huolimatta siitä, mitä syöt seuraavana aamuna.

4. Musiikki   rauhoittaa sielua

Nouse maanantaiaamuna kuuntelemaan musiikkia. Tämä antaa sinulle kaiken motivaation, jonka sinun on kohdattava tällä viikolla. Mikään ei voi nostaa sinua enemmän kuin suosikkimusiikkisi!

5. Älä aloita stressaavaa viikkoa

Yritä kehittää maanantain etiketti: syö herkullinen aamiainen ennen töihin menemistä, kävelyä tai joogaa. Tärkeää on olla tuntematta itsensä täysin hermostuneeksi ja hermostuneeksi uuden viikon alussa.

Tarkista ennen sähköpostin lukemista perjantaina kirjoitettu tehtävälista. Tämä on loistava tapa asettaa päivän painopiste – seuraa listasi huolellisesti! -Älä myöskään anna kaaoksen pudota siihen.

6. Kiitospäivä joka päivä

Maanantaina herätyskello meni kello 6.00 … Olit jo hyvin masentunut noustessasi. Jos sinulla on vaikea olla positiivinen ihminen, kirjoita kymmenen asiaa, joista olet kiitollinen. Tämä luettelo tuo esiin positiiviset tekijät ja antaa sinun keskittyä asioihin, jotka ovat todella hyödyllisiä, mikä auttaa sinua tarkastelemaan ongelmaa fyysisestä näkökulmasta.

7. Tee maanantaista suosikkipäiväsi

Mitä pidät maanantaina? Ei? Joten nyt on aika korjata se! Älä yritä vain selviytyä viikon ensimmäisestä päivästä, ota se tervetulleeksi avosylin ja hymyile hymyillen, jos mahdollista! Entä jos tekisit jotain erityistä maanantai-iltana? Suunnittele ateria, katso suosikki TV-sarjoja tai soita perheellesi tai ystävillesi sinä päivänä. Etsi jotain, joka voi tehdä maanantaista viikon suosikkipäivän!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *