6 harjoitusta, jotka auttavat polttamaan enemmän kaloreita lyhyemmässä ajassa

6 harjoitusta, jotka auttavat polttamaan enemmän kaloreita lyhyemmässä ajassa

Tee nämä toiminnot

Covid-pandemia on lamauttanut koko maan, eikä meillä ole muuta vaihtoehtoa kuin jäädä kotiin. Maratonien katselu televisiosta ja syöminen koko päivän ovat tulleet tärkeimmiksi vapaa-ajan aktiviteeteiksi. Silti mittausstandardeissamme kotona liian välinpitämättömyyden tulos on ilmeinen.

Itse asiassa kaikki kuntokeskukset, puistot ja terveysluokat ovat suljettuja. Joka tapauksessa tämä ei ole uskomaton syy, miksi et käytä liikuntaa iltapäivällä. Joka tapauksessa haluat pysyä terveinä ja dynaamisina kaikkina aikoina. Et tarvitse ylimääräisiä laitteita etämatkalla. Pieni inspiraatio riittää. Tässä on 6 kaloreita kuluttavaa toimintaa. Jopa tänä hankalana aikana voit treenata tehokkaasti kotona pysyäksesi terveenä.

Burpess

Jos sinun on valittava kaikki harjoitukset, sen pitäisi olla säkkikangas tällä hetkellä. Se on erittäin hyödyllinen sydän- ja verisuoniterveydelle ja pitää pulssisi. Tämän toiminnan avulla voit polttaa 10-15 kaloria joka hetki.

Laakeri:

Vaihe 1: Seiso jalat erillään.

Vaihe 2: Taivuta kyykkyasentoon (taivutusasento).

Vaihe 3: Aseta kätesi maahan jalkojesi väliin ja pomppi sitten jalkojasi vastakkaiseen suuntaan saavuttaaksesi työntöasennon.

Vaihe 4: Laskeudu punnerruksiin ja nouse sitten.

Polkupyörän murtuma

Aktiviteetti, jonka voit suorittaa vatsalihaksesi, on polkupyörän kiristäminen. Se auttaa keskittymään peräsuoleen ja vinoihin lihaksiin samanaikaisesti. Kun olet suorittanut 20 istumista kerralla, poltat 3 kaloria joka hetki.

otsikko:

Vaihe 1: Suorista jalat ja aseta kätesi maahan.

Vaihe 2: Laita kätesi pään taakse ja yritä nostaa hartiat ja yläselkä maasta.

Vaihe 3: Taivuta oikea polvi ja venytä sitä rintaa kohti. Samalla siirrä vasen kyynärpää keskelle. Polvien ja kyynärpäiden tulisi vaarantaa kehosi.

Vaihe 4: Toista sama liike toisen kyynärpään ja polven kanssa.

Suorita vaiheet

Monien vaiheiden suorittaminen auttaa lihaksia kerääntymään ja parantaa sydän- ja verisuoniterveyttä. 65 kg painavalle henkilölle juokseminen voi kuluttaa 889 kaloria tunnissa.

Laakeri:

Vaihe 1: Kävele yleensä noin 5 minuuttia.

Vaihe 2: Tämän jälkeen lisää voimaa ja tee se vähitellen 30 sekunnin ajan.

Vaihe 3: Kävele yleensä uudelleen minuutin ajan. Järjestä sisältö uudelleen 5 minuutin ajan.

köyden ohittaminen

Köyden ohittaminen auttaa parantamaan koordinaatiota, polttamaan kaloreita ja parantamaan luun paksuutta. Hyppäämällä köyttä normaalilla nopeudella voit polttaa 15-20 kaloria minuutissa.

Laakeri:

Vaihe 1: Pidä kiinni köyden kahdesta kahvasta kummallakin kädellä.

Vaihe 2: Käännä nyt ja pomppi, kun se tulee lähelle jalkaa.

Vaihe 3: Aloita maltillisesti ja hajauta ekvivalentit uudelleen. Nopeuta vähitellen.

Hyppy tunkki

Korkeushyppääjä on koko kehon harjoittelu. Kehitys sisältää kaikki jalkojen lihakset, ja käsivarren heilautuksella on vaikutusta, aivan kuten varautuminen sydän- ja verisuonijärjestelmään. 60 kiloa painavat henkilöt voivat kuluttaa tällä tavalla 8 kaloria minuutissa.

Laakeri:

Vaihe 1: Erota jalat, erota jalat ja seiso jaloillasi.

Vaihe 2: Pomppi nyt epävarmasti ja levitä jalkasi hartioiden leveydeltä toisistaan. Samalla ojenna kätesi.

Vaihe 3: Palaa alkutilaan, tuo jalat yhteen ja kädet reunaa pitkin loppuun redundanssi.

Pistekäyttö

Kuka sanoi, että tarvitset avointa tilaa juoksemiseen? Voit tehdä tämän jopa kotona. Tietokilpailulla on suhteellinen operatiivinen vaikutus, sinun tarvitsee vain pitää se tietokilpailuasennossa. 56 kg painava henkilö voi polttaa 60 kaloria 10 minuutin juoksun aikana.

Laakeri:

Vaihe 1: Erota jalat ja seiso lattialla.

Vaihe 2: Nosta antautumispolvi ylemmälle vatsalle ja katkaise se.

Vaihe 3: Kun pääjalka putoaa, suorita harjoitus uudelleen toisella polvella.

Vaihe 4: Jatkuva parantaminen ja kehittäminen sekä jatkuva kiihdytys.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *