4 kuntoharjoituksen perustyyppiä, jotka kannattaa harkita

4 kuntoharjoituksen perustyyppiä, jotka kannattaa harkita

Nämä ovat 4 perustyyppiä

Etkö sovi mihinkään? Hyppynaru, juoksu tai jooga?

Yleensä meillä on omat harrastuksensa terveyden ylläpitämisessä. Jotkut ihmiset haluavat kävellä ulkona, kun taas toiset haluavat rentoutua omassa kodissaan. Jotkut ihmiset käyttävät joogaharjoituksia lihasten sopeutumiskyvyn parantamiseen, kun taas toiset rakentavat lihaksia laadukkaiden lämmittelytoimintojen ympärille. On usein nähty, että yksilöt ovat taipuvaisempia yhteen toimintaan. Siitä huolimatta on välttämätöntä toteuttaa erityyppisiä terveydentilan valmistelustrategioita kehon yleisen terveyden parantamiseksi. On olemassa neljä terveydentilan valmistelutekniikkaa, jotka voivat auttaa parantamaan yleistä terveyttäsi.

Säätö

Emme yleensä huomioi sopeutumisharjoitusta, mutta emme ymmärrä päivittäisen liikunnan perustapaa. Tasapainosi parantaminen voi auttaa sinua pitämään strategisen etäisyyden putoamisista ja pysymään dynaamisena ikääntyessäsi. Se auttaa myös parantamaan urheilullista suorituskykyä. Vapaapainoharjoitusten suorittaminen (kuten juoksu ja nosto) voi auttaa vahvistamaan stabilointilihaksia. Voit kokeilla yhden jalan harjoituksia, kuten yhden jalan kuormituksia ja kyykkyjä

Aerobinen harjoitus

Happea kuluttava liikunta voi nopeuttaa sykettäsi ja rentoutua. Sen tarkoituksena on parantaa sydän- ja verisuoniterveyttä, ja sillä on suuri merkitys kehosi ihanteelliselle työlle. Voimakas liikunta auttaa vahvistamaan hengitykseen liittyviä ja lähellä sydäntä olevia lihaksia. Näiden toimintojen suorittaminen auttaa kuluttamaan rasvaa ja alentamaan pulssi- ​​ja glukoositasoja. Vain 30 minuutin voimakas liikunta voi hyödyttää sinua lopulta paljon. Uinti, pyöräily, vilkkaat kävelyt ja kiipeilyaskelmat ovat ehdottomasti parhaita voimakkaita harjoituksia, joita voit kokeilla.

Kohonnut

Valmistaudu laatuun

Laadukkaan valmisteluharjoituksen päätavoitteena on laajentaa volyymiä, parantaa valmistuksen laatua, antaa animaatioefektejä luun kehitykselle, parantaa tasapainoa ja vähentää kehon rasituksen tai loukkaantumisen riskiä. Hyvä valmistautuminen kannustaa sinua suorittamaan helposti päivittäiset tehtävät, kuten ruoan toimittamisen, nousemisen istuimelta ja kiipeämisen. Täydellinen laadukas valmistelutyö säännöllisesti. Tavoitteistasi riippuen voit suorittaa kyykkyjä, kovaa nostoa ja umpikuormaa.

Mukautuva valmistelu

Valmistautuminen sopeutumiskykyyn antaa sinun venyttää lihaksiasi ja siirtää nivelet ja kudokset niiden täydelle liikealueelle. Mikä tärkeintä, se voi parantaa suorituskykyäsi ja vähentää loukkaantumisriskiä. Sopeutuva valmistelu on välttämätöntä minkä tahansa terveyden valmistelun muodolle. Jooga, takapotkut ja lonkkarullat ovat joitain toimintoja, jotka parantavat lihasten kuntoa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *